You Cannot Change Your Fate...No Man Can ...... Your Fate has been writen..
You Cannot Change Your Fate...No Man Can ...... Your Fate has been writen..
 
húúúhaaaaaaaa
 
Assassin's Creed
 
Prince of Persia 3 The Two Thrones
 
Prince of Persia Warrior Within
 
Prince of Persia The Sands of Time
 
Tom Clancy Splinter Cell Conviction
 
Prince

 

     2490 FT

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
...
Beállítás Kezdőlapnak!
 
Zene
 
Dark Prince
 
Linkek
 
efektek
 
Assassin's Creed
 
kurzor
 
Háttérzene
Google PageRank
 
Figyelem!
Az oldalról letölteni semmit nem szabad, ugyanis törvénybe ütközik, ha mégis megtennéd 24 órán belül törölnöd kell. Az oldalon lévő dolgokért semmilyen felelőséget nem vállalok!!!
 
Görgetősáv
 
efekt 2
 
Hírek

2007 végére
uj prince of persia készül

de ez még nem 100% Úgyhogy reménkedjünk






 
Még 1 Klassz Videó
 
Szavazás
Itt Szavazz melyik a legjobb oldal
Melyik a lagjobb oldal

On Warrior Two Souls
darkprince13
cool prince of persiás oldal
az én oldalam
t2t oldal
dahakateam
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Elérhetőségek

e-mail: janos2222@citromail.hu

MSN: janos2222@hotmail.com

 

 
végigjátszás
végigjátszás : végigtolás #1

végigtolás #1

janó  2007.04.03. 19:04

itt van az 1. részlet

      Two Thrones Végigjátszás 1.

Bevezetés: 4 hét telt el a Warrior Within befejezése óta. Hercegünk, már nagyon

várja a hazatérést. Épp ezért áll a hajó hátulján, és nézi, hogy milyen sebességgel

haladnak haza Kaileenaval,

aki már rögtön az Intro elején mondja a bevezető

szöveget:

Követünk

el hibákat; egyik kicsi, egyik nagy. De az ő hibája; ártatlanságot

viselve; tele büszkeséggel; volt a legnagyobb, és a legszörnyűbb mind közül…

Hősünk leszedi magáról az Amulettet, és megnézi. Most jelenetet kapunk a

múltból:

Minden

ami tied, az jogosan az enyém! – szólt egy titokzatos hang.

Nem

tudod megváltoztatni a sorsod! – mondta az Öreg.

Páran

azt hitték, hogy a Herceg elment az Idő Szigetére hogy elkerülje a halált,

de egyedül tért haza; az Amulett elpusztult; a Dahaka kibékült; a Császárnő

meghalt; a Herceg végre szabad lett; de ez nem így történt! Az igazság az, hogy

úgy döntött, hogy megment a sorsomtól; így szabaddá tett, és halálra ítélt

mindenkit…

Hősünk már azt hiszi, hogy vége az egésznek, és leejti (akarom mondani, hogy

bedobja, de úgy néz ki, mintha leejtené)… Kaileena kisétál Hercegünkhöz:

Herceg,

minden lehetséges jövőből ebben van a legtöbb ígéret; hogy valami

megváltozott…

Ne

aggódj Kaileena. Senki sem fog bántani téged Babilonban. Megígérem.

Nézd, már majdnem otthon vagyunk!

Akkor pedig; meglátjuk, hogy tüzes katapult golyókkal lövik Babilont.

Hercegünk, mint aki nincs észnél, kiáltja is (jó halkan):

Ne!

Aztán azon vesszük észre magunkat, hogy tüzes nyilak találják el a hajót. Aztán,

ránk lőnek katapulttal is, és kettészakad a hajó. Kaileena elájul és egy

hajóroncson partot ér. Közben Hercegünknek beakad a lába a víz alatt, de

sikerül neki kiszedni. Felúszik, belekapaszkodik az egyik hajóroncsba:

Kaileena?

Kaileena!

Aztán ő is elájul, és a víz kisodorja őt is a partra. Közben meg természetesen

fokozatosan lövik Babilont…

1. Fejezet:

Újr a Otthon:

Tipp #1: Ha be vannak kapcsolva a Tutorialok a menüben, akkor olvassuk el

őket, mert jó információkat tartalmaznak (általában)…

Végigjátszás: Éppen sodródunk a part felé, és Kaileena megszólal

(narrátorként):

Ahogy

a hajója süllyed a kikötőben, a Herceg egy kicsit másabb városban

találta magát, mint amit maga mögött hagyott. A mostani háború megtizedelte a

lakosságot…

Hősünk felkel, és elindul, de Kaileena folytatja:

lekaszabolt barátok köszöntötték mindenfele. Az emberek; árusok;

koldusok; halászok sehol sem voltak. Mások vették át a helyüket.

Azok a mások a biztonság kedvéért megrúgják Kaileenat,

aztán elviszik, és a

Herceg mérgesen rájuk kiált:

Engedjétek

el!

Most megkapjuk az irányítást, és guruljunk át az ajtó alatt:

A

Hercegnek sikerült átmennie a lerombolt kerületen, miközben a látomások a

múltból üldözik. A Darkside kocsma, ahol sok estét töltött, most földig van

rombolva. Babilon büszke hajóhada, amik mindig üdvözölték; most a tenger

mélyén fekszenek darabokban.

Fussunk balra, és végig, majd fel a falon bal oldalt, végig a fal mentén, majd

fussunk a falon, fel a falon, másszunk balra, ugrás le, le a létrán, fussunk be

jobbra:

Mindenhol

a harc jelei vannak. De mi van Babilon őreivel? Hova tűntek?

Másszunk fel az oszlopon, ugorjunk a másikra, majd vissza, és ugorjunk rá az

emeletre. Aztán egy kicsit feljebb, majd ugorjunk megint az oszlopra, majd a

mélyedésbe kapaszkodjunk meg a falon, és másszunk tovább. Ugorjunk le, majd

fussunk a falon, másszunk fel, és mentsünk. Menjünk tovább. Fel a létrán, majd

menjünk addig, amíg nem találunk egy tőrt:

Miért

van az, hogy akármilyen baleset történik, mindig egy megfelelő penge

nélkül találom magam? De ez még mindig jobb, mint a semmi…

Majd odalopakodunk az őr mögé. Itt egy kis Speed Kill tutorial következik.

Speed Kill Tutor ial (FONTOS!): (Lopózzunk az ellenség mögé/fölé,

természetesen ne vegyen észre) Amikor elkezd világítani a kép széle, nyomjuk

meg az E betűt, így elkezdődik a Speed Kill. Amikor a tőr villan (ne hogy azt

mondjátok, hogy nem villan, mert majdnem megvakulok tőle), akkor nyomjuk

meg a Bal Egér Gombot! DE CSAK AKKOR! Semmit se nyomjatok meg a

villanás előtt/után!

Ugrás az oszlopra, csússzunk le rajta, majd fussunk a falon (az őrnél) a

repedésig, majd azon másszunk végig… Végül le a létrán. Később, ha jó fele

megyünk, akkor mindenképpen le kell ütni az őrt (Free Form Fighting

Systemmel). Aztán fussunk a bal oldali falon, aztán falonfutás közben ugorjunk

jobbra, ott fel, majd egy létrán másszunk fel, és ki az ablakon…A Herceg

meglátja, ahogy vonszolják Kaileenat:

Kaileena!

Ne… Nincs már út a városba. Úgy látszik, hogy meg kell másznom

az ostromtornyot, és felülről kell belépnem…

Másszunk le, majd küzdjünk meg a 3 ellenséggel (vagy fussunk el mellettük),

menjünk be, ahol kijöttek, és fel a létrán:

Meg

tudom érezni, ahogy mások átkeltek ezen a helyen, hogy bántsák a

családomat…

Másszunk ki a toronyból (most már nem lehet probléma):

4

hétig voltam tengeren. Mindennap a hazatértemről álmodtam. De soha,

semelyik látomásomban sem gondoltam, hogy ilyen meleg fogadtatásom lesz…

Háború… Ez az egyetlen válasz. De kivel, és miért?

Ugorjunk ki, bal oldalt másszunk fel, majd le. Aztán le a legközelebbi létrán,

végig a folyosón, majd fel a létrán. Mentési pont következik:

Tudnotok

kell, hogy nem a szerelem hozta erre. Hanem a kötelessége. Én

voltam a felelőssége. Ígéretet tett. Egy ígéretet, ami most megtört, és

teljesítetlen. Mint minden tévedést, amit tett, a Herceg helyre akarta hozni. Jelen

volt a királyi és az önző éne. Azért motiválódott, hogy gyengítse a saját

fájdalmát…

Baloldalon falonfutás, ugrás a falról, aztán mászás, meg ilyenek. Egészen addig,

amíg el nem érünk egy részig, ami alatt be lehet gurulni (ablaknak nézem):

Ismerem

ezt a helyet! Igazából mindig is ismertem… Lépést kell tartanom

Kaileenaval,

hogy rájöjjek, hogy ki a felelős ezért!

Menjünk le (óvatosan), majd másszunk fel. Tovább, majd ugorjunk a 2 fal közé

és csússzunk le. Később majd 2 fal között kell felmászni, majd le. Innentől már

nem lesz gond, menjünk egy létráig, majd egy ajtóig, ami alatt át lehet gurulni.

Fel arra a kis házra, falonfutás, és ugrás az ellenségekhez. Tovább, és a végén

ugráljunk fel a falak között, majd menjünk addig, amíg Hercegünk meg nem

szólal:

Hol

van kedves Asha, aki mindig a boltja előtt állt, és aki ételt és virágokat

árult? A gyerekei mindig bajt csináltak. Mint minden gyerek. De most eltűntek.

Mindegyik eltűnt…

Menjünk egyenesen a következő mentési pontig, ami már a palotában van. Nem

fogunk eltévedni, mert minden mozdulatot ismerünk 2 kivételével…

2. Fejezet:

A Palota:

Otthon…

De semmi sem olyan, mint amilyennek emlékeztem. Tárgyak, amik

valaha szépek és kellemesek voltak; most pedig bizonytalansággal és rettegéssel

telítenek el… Mi történt itt?

Menjünk egész végig egyenesen. Egészen addig, amíg nem találunk valami fura

dolgot a falon. Azt hívják Daggerholdnak

(szép fordítással Tőrtartó). Fussunk

fel hozzá a falon, és amikor odaérünk, nyomjuk meg a Bal egér gombot, hogy

belehelyezzük a tőrünket. Majd ugrás felfele, és Bal egér gomb. Majd ugrás

hátra. Itt a falon megint találunk egy furcsa dolgot. Amikor hozzáérünk, meg

kell nyomnunk a Spacet,

hogy átlósan elugorjunk, vagy Et,

hogy átlósan Speed

Killezzünk...

Innen már nem tévedünk el. Aki ismeri a mozdulatokat, és jól

kifigyeli a tájakat, az nem téved el. Menjünk tovább, amíg a Herceg megszólal:

Ilyenkor

már aludnék; kipihenném magam, vagy ülnék az apámmal. De ezek

helyett arra kényszerítenek, hogy fussak, és elbújjak. Lopakodok, mint egy

közönséges rabló! Rám vadásznak a saját városomban!

Másszunk fel. Egészen addig mehetünk (szerintem nem tévedünk el), amíg észre

nem vesszük, hogy ott vonszolják Kaileenat,

de az ajtó épp előttünk záródik be!

De ez nem baj, mert van titkos út… Az ajtótól jobbra. Nyomjuk meg a gombot a

falon, és menjünk be a kinyílt bejáraton, és mentsünk. Kerüljük ki a csapdákat

(nem nehéz), aztán mentsünk, majd Kaileena megint meséli a történetet:

Figyeljetek,

hogy a Herceg mit hallott, amikor már közel volt ahhoz a helyhez,

ahol foglyul tartottak.

Sok

évvel ezelőtt, India Maharadzsájával elkalandoztunk egy titokzatos

szigetre, hogy megszerezzük a titkait. Amit megtaláltunk, az egy összeomlott

hely volt. Az őrei homokká váltak. A furcsa történetek a falakon egy

Császárnőről beszéltek… Egy Idő Császárnőjéről. De nem találtunk semmi

nyomot ilyen enigmatikus lényről! Visszamentünk Indiába egy Tőrrel, egy

Bottal, egy Üres Homokórával, és könyvekkel! Mennyi titok volt bennük! Már

akkor is egy öregember voltam. A könyvek megmutatták, hogy az örök életet el

tudom érni! De szükségem van hozzá, a Császárnőnek a lényegére: Az Idő

Homokjára! De eltűntél! Mindenki eltűnt! De akkor másokra fordítottam a

figyelmemet, és magam mögött hagytam azt az álmot. 4 héttel ezelőtt, a Tőr

megmozdult, megmutatta az utat, suttogott álmomban, és elhozott Babilonba…

A Maharadzsa nem akarta megosztani a látomásomat, ezért megöltem, és

átvettem a királyságát! Az ő seregét, az én seregemért! SEMMI SEM FOG

KÖZÉM, ÉS AZ AKARATOM KÖZÉ ÁLLNI!!!

De ezt a hosszú szöveget nem kell megvárni. A mentési ponttól jobbra, fussunk

fel a falon, és használjuk a Daggerholdot.

Most körbe kell menünk a szobában.

Majd a végén meglátjuk a trónunkat, és menjünk be az ajtón:

A

Herceg meggondolatlanul előkapta a fegyverét, és berohant, hogy

megmentsen. Az egész olyan volt, mintha nem tanult volna semmit sem a

múltbeli kalandjaiból. Talán elfelejtette. Vaksággal, halállal, félelemmel, és

dühvel…

Átvezető Animáció #1:

Kaileenat

éppen látjuk, hogy felkötözték:

Így

történt… Így haltam meg.

Hercegünk éppen rohan, mint egy őrült:

Ne!

Ugrik egyet, de valaki éppen rádobja a kezére a láncot (Daggertail), majd szépet

pörög a levegőben, és nekicsapódik az oszlopnak:

Oh,

vajon mi van itt? – mondja, aki ránk dobta a láncot.

A titokzatos alak megfordul, aki éppen Kaileena előtt áll:

A

Vezír? – mondja a Herceg.

Áh,

te lennél Perzsia Hercege? Gyere végre haza! De attól tartok, hogy túl

későn…

Visszafordul Kaileena fele, és előveszi az Idő Tőrét:

Azt

hiszem, hogy ez a tiéd!

Aztán teljes erővel Kaileenaba

böki a Tőrt:

Ne!

Szegény Kaileena, már éppen kezd homokosodni… Felemelkedik, és homokká

robban. A homok eléri a bal kezét, és kettészakítja a láncot (de az egyik része

bele van állva a kezébe). A Vezír feltartja a Tőrt:

Hatalmat

ígérek! Teljesítsd! HALHATATLAN LESZEK!!!

Most pedig magába szúrja a Tőrt, és átváltozik. De olyan béna, hogy átváltozás

közben eldobja a Tőrt. Hősünk felpattan, fut a fegyver fele, de a padló beszakad.

Esés közben elkapja, és belevágja a falba, ami lelassítja az esését…

3. Fejezet:

Futás!

Apám.

Bocsásd meg, amit tettem. Akárhol is vagy…

Megkapjuk az idővisszapörgetést.

Ez a rész nem nagy szám, csak őrülten futni

kell:

Omlik

a palota! Fussatok az életetekért! – kiabálja egy ellenséges harcos.

Van egy szoba, aminek a közepe beomlik. Ott a lényeg, hogy az oszlopokon fel

kell mászni.

A

kezeimmel még egyszer elindítottam a szenvedés kerekét! Mivel elhoztam

Kaileenat

az Idő Szigetéről… Nem lesz Idő Homokja. Sosem megyek el

Azadba. Sosem ölöm meg a Vezírt. Most pedig itt van. Ugyanaz az őrült akarat

vezérli… Megígértem Kaileenanak,

hogy nem éri bántalom…

Menjünk a következő mentési pontig, majd tovább:

Mélyebbre

benyomnak a palotába... Egyre jobban távolodok az ellenségemtől.

Majd le a lépcsőn, a Hercegnek el kezd fájni a keze:

A

kezem! Mit csinált velem a Vezír? Nincs… áááááááá

Most beleesik a csatornákba:

A

kör teljes lett. – mondja Kaileena – A Herceg újjáélesztette a legnagyobb

ellenségét. Rosszabb! Véletlenül elhozott az ember kezei közé. Ezzel elengedett

egy rémálmot Babilon felett. Mintha ez még nem lenne elég, a Herceg már

majdnem teljesen átváltozott magától a Homoktól! A halált elkerülte, de

természetesen nem egészen…

~ Ébredj, Herceg! Ébredj! ÉBREDJ!

Hősünk felkel a vízből. Ha kell, akkor mentsünk:

~ Az út mögötted eltűnt. Egy másik utat kell találni, hogy kijussunk ezekből, a

csatornákból! Kezdj indulni.

Mi?

Ki az?

Közben menjünk tovább:

~ Óvatosan! Csúszósak! Gondold meg, hogy hova lépsz!

Menjünk 2 fal közé, és csússzunk le:

~ Jó, jó… Menj le.

Itt már lesznek ellenségek is. Vigyük őket a fénybe, mert akkor egyszerűbb lesz

őket leverni:

~ Oh, úgy néz ki, hogy nem szeretik a fényt.

Innentől már nem lesz gond. Menjünk addig, amíg legközelebb át nem

változunk:

Mivé

váltam? Homokszörnyé?

~ Hívd, aminek akarod, Herceg. Most megkaptad a képességet, hogy elpusztítsd

az ellenségeid! Most használd is!

Miféle

előny ez? Még ha harcolok is ellenük, egyre gyengébb leszek!

~ Akkor öld meg őket! Engedd, hogy az életük feltöltsék a tiedet!

Itt lehet gyakorolni a gyilkoló képességeinket. Ha elég volt, akkor lánccal

húzzuk ki azt a kőtömböt a falból, és az ajtó kinyílik:

Remélem,

hogy ez nem végleges.

~ De az… ha szeretnéd.

Nem

szeretném.

~ De majd akarni fogod!

Menjünk tovább. Lesz egy szakadék. Amikor ugrunk, akkor nyomjuk meg az E

gombot, és akkor átIndiana

Joneskodunk

a szakadék felett. Majd tovább:

Miért

történt ez velem?

~ Megfertőzött az Idő Homokja… De biztos vagyok benne, hogy észrevetted.

Talán a Tőr. Talán túl sok időt töltöttél a homokkal… vagy a Császárnővel.

Egyébként ellenállsz. Nagyrészt…

Nagyrészt?

~ Gondolj bele. Éppen átváltoztál valami mássá. Így már másképpen tudod látni

a világot. Ajándékot kaptál: Erősebb lettél. Gyorsabb lettél.

És

rondább…

~ Nem nem…

De

ki vagy te?

~ Még mindig nem jöttél rá? Én vagyok a meg nem érintett lehetőséged! A meg

nem értett álmod! Részed vagyok!

Te

bennem vagy?!

Ez után a szép beszélgetés után, amit saját magunkkal végeztünk, menjünk

tovább, bele a vízbe, hogy visszaváltozzunk:

Eltűnt.

Úgy tűnik, hogy a víz eltűnteti ezt a fertőzést. Miért titkoltad ezt el

előlem?

~ Mit? Hogy elrontsam az élvezetet?

Másszunk fel, és egy folyosóra érünk, ami tele van fénnyel.

Titkos Életer ősítő #1: Amikor kiérünk a folyosóról (az ajtó mögött), Balra

forduljunk, és NE jobbra. A függöny mögött lesz!

Miután megvan, menjünk a másik irányba. Másszunk fel, és menjünk tovább:

Amikor

a Herceget megfertőzte az Idő Homokja, valami felébredt vele. Valami

furcsa és ravasz… Valami sötét. A 7 éves futás keménnyé tette a Herceget. Ez a

teher fenntartotta a másik oldalát; erőt adott neki. A Hercegnek azt kellett tennie,

amit mondtak. Ez volt a fény a sötétségben; ez adott menedéket egy embernek,

aki mindent elvesztett. De ez a lény mit akar tőle? Miért segített neki? Majd az

Idő megmondja…

Másszunk tovább.

4. Fejezet:

Vissza Babilonba!

Amikor felérünk az őrtoronyra, a Herceg lenéz:

Babilon.

Olyan messze van. Amikor gyerek voltam, apám mesélt történetet a…

~ Figyelj! Valami történik ott lent!

Az egyik őr beleböki a kardját a Homok Kapuba,

és megjelenik a Vezír:

Ez

a Vezír! Teljesen átalakult!

~ Érdekes… Úgy látszik, hogy használja a homokot, hogy átteleportálja magát a

városon. Ebben a pillanatban a dolgok nem állnak jól a számodra.

Ezután a Vezír elteleportálódik:

Nem

engedem, hogy a Vezír elfoglalja Babilont: A városomat, a trónomat!

Mentsünk:

Úgy

használja azt a fénysugarat, mint egy kaput. Kövessük.

Menjünk le, és zárjuk be a homok kaput (kapunk egy új Homoktartályt):

Mi

történik?

~ Ez teljesen terv szerint ment… vagy nem? Most már tudhatnád, hogyha

homok portálokba mész be, abból mindig baj lesz…

Csak

keresnem kell egy tradicionálisabb szállítóeszközt!

~ Remélhetőleg nagyobb sikerrel…

Menjünk le.

Ér dekesség: Itt találhatunk egy Derékszögű Vonalzót (fegyvert), de még nem

tudjuk mire jó…

Menjünk tovább, és nyissuk ki az ajtót (csak az egyik részét lehet), majd

átváltozunk Dark Princeé,

aztán menjünk le, és nyissuk ki az ajtó másik részét,

majd menjünk át rajta, bele a vízbe, hogy visszaváltozzunk. Hercegünk elindul

egy fogat felé:

Az

a fogat biztos hazavisz minket…

~ Biztos, hogy tudod ezt irányítani?

Amint elindulunk, éppen azt látjuk, hogy 2 őr visz előttünk valakit egy

ketrecben:

Reménykedjünk…

Ha összeütközöm velük mindkettőnknek vége!

A

Herceg! Állítsátok meg! – kiáltják az őrök.

Még

egyszer… A Herceg elindult haza. Az elméjében csak a Vezír járt…

Az egyik őrt sikerül eltaposnunk! A másik viszont utánunk jön… A ketrec

leesik, és kiszabadul a fogoly... Most akkor elérkeztünk az első fogathajtós

részhez! Nem lesz nehéz. Küzdjük végig magunkat, a Dark Prince segít, hogy

balra, vagy jobbra menjünk. A végén pedig éppen eltalálnak minket katapult

golyóval, de épp rárepülünk a lóra, és épp beérünk, mielőtt becsukódik az ajtó!

5. Fejezet:

Az Alsó Vár os

Babilon

legjobban fénylő, és élékeny utcái most üresen álltak. A lakói vagy

halottak, vagy elmenekültek. Akik maradtak, azok sokat szenvedtek: Elfogták

őket, megkínozták őket, vagy átváltoztatták őket… De a Herceg nem vette észre

ezt. Nagyon fókuszált a Vezíren!

Balra forduljunk, és másszunk fel:

~ Lenyűgöztél…

Oh,

nagyon sokat jelent nekem az, hogy lenyűgöztelek…

~ Így köszönöd meg annak az embernek, aki megmentette az életedet?

Először

is: Nem te mentetted meg az életemet: Én voltam. Másodszor pedig:

Nem vagy ember, csak egy testnélküli hang! Egy szellem! Harmadszor: Sosem

kértem a segítségedet! Biztos vagyok benne, hogy nem is kell!

~ Amíg én megdicsérlek, addig bölcsen tennéd, hogy megtisztelj!

Te

pedig bölcsen tennéd, ha befognád! Így csak eltereled a figyelmemet! Már

nem vagyunk egyedül…

Mentsünk:

Vigyétek

a többihez! – kiabálja az őr.

Miért

teszitek ezt? Nem csináltam semmi rosszat!

Tartsd

meg a sírásodat más számára!

Tennem

kéne valamit! – mondja a Herceg.

~ Menj előre, és halj meg. Nagyon alkalmas leszel a számukra…

Menjünk tovább. Nem lehet gond, aztán hallani fogunk egy gyereket, aki kiabál:

Apám!

Apám!

Vigyétek

a többihez az Arénába!

Ne!

Ne vigyetek oda! Akárhova, csak oda ne!

Valami

történik ott lent. – mondja a Herceg

~ Akármi is az, addig nem fog befejeződni, amíg meg nem ölted a Vezírt!

Akkor

siessünk!

Menjünk le, öljük meg az őröket,és zárjuk be a homok kaput. Kapunk 100 Sand

Creditet.

Aztán menjünk addig, amíg át nem változunk Dark Princeé.

Aztán

tovább:

~ Felfele, felfele, Herceg! Siess vissza a palotádba, és szerezd vissza a trónod!

Mire

gondolsz? Növesszek szárnyat, és repüljek?

~ Álmodozni szabad…

Változzunk vissza, és mentsünk:

Babilon

védelmezői még élnek! Még nincs teljesen elfoglalva a város! Talán

apám is közöttük van!

Éppen ugrálunk átlósan a házak falai között, majd elkapunk egy kerítést. Felénk

rohan egy őr, de valaki lelövi nyillal:

Mi

ez? – A Herceg felveszi a nyilat – Valaki segít nekünk… Ki van ott?

Mutasd magad, és akkor talán megköszönöm! Nagyot segítettél! Nagyon

furcsa… Csodálkozom. Nem, ostobaság ilyen dolgokra gondolni…

A ház tetején, ahol 2 nyilas van, másszunk feljebb:

Nincs

több háztető…

~ Igaz. Irritáló kerülő! Menjünk le az utcai szintre, majd találjunk egy utat vissza

a tetőkre!

Te

egy igazán kitartó belső hang vagy, nem?

~ Hát, valakinek kell hoznia a döntéseket…

Menjünk egyenesen… Eltévedni nem lehet. El fogunk érni egy helyre, ahol a

tőrrel 2 ajtót tudunk kinyitni. Egyik egy közeli, másik egy távoli.

Titkos Életer ősítő #2: Egyszerűen válasszuk a távoli ajtót.

Amikor végeztünk, menjünk be a közelebbi ajtón, és mentsünk.

Nem

tetszik, ahogy ez kinéz…

Menjünk ki a folyosóról, és a Klompa előtt találjuk magunkat!

(Azért nekem változatlanul az a véleményem, hogy: Nagyobb főellenségre nem

futotta? Jó, ez is nagy, de azért szerintem egy nagyobb jobb lett volna. Na,

mindegy. Essünk neki.)

1. Főellenség:

KLOMPA

Ez

a dolog egyszer ember volt… Ott volt Kaileena halálánál!

Fussunk a képernyő teteje felé, és ott másszunk fel. 1szer

meg kell várni, hogy

kiüsse előttünk a falat. Menjünk ki a lécre, és nyomjunk Et

(3szoros

Speed Kill

következik):

~ Menj a szemeire! Ha nem lát, akkor nem tud megölni!

OK. Már csak 1 szem maradt. Most menjünk a képernyő aljára. Másszunk fel.

Szintén meg kell várni, amíg előttünk kiüti a falat. Fel a lécre, és E gomb!

Megint 3szoros

Speed Killt

kapunk. Szúrjuk ki a másik szemét is:

~ Jóóó… Elraboltad a látását! Most térdeltesd le!

Most azért vigyázzunk. Klompa bá beberzerkel. 1szer

eltalál és Game Over.

Menjünk mögé, és ütögessük a lábait. Addig üssük, amíg 1 lábra nem áll, aztán a

másik lábát üssük. Térdre esik. Automatikusan rámászunk. Most megint lesz

egy 3szoros

Speed Kill. A végén kettévágjuk a hátát… Győzelem.

Átvezető Animáció #2:

A foglyok kiszabadulnak:

Szabadok

vagyunk!

Hercegünknek elkezd világítani a keze:

Maradjatok

távol tőlem!

Majd beleugrik az Aréna alatti alagutakba.

6. Fejezet:

Az Ár éna Alatt

Itt Dark Princeel

leszünk. Olyan Dahaka futás szerűen kell majd itt futni, mert

hosszú a hely:

A

Herceg elfutott az arénából. Zavarba ejtette az akaratlan figyelem. Nem

akarta, hogy észrevegyék, ahogy Homokszörnyé változik. Valami beszélt hozzá.

A kiszabadult emberek azt hitték, hogy azért jött, hogy megmentse őket. Az

emberek; az emberei éltek, ahelyett, hogy meghaltak volna. Ez csak egy véletlen

volt. Az elméje csak a Vezíren járt, hogy hogyan jusson oda, és hogyan

bosszulja meg. Talán most a Hercegnek eszébe jut, hogy valami másért harcol,

nem pedig az elveszett becsületéért. Még túl korai elmondani…

Menjünk tovább, változzunk vissza, és menjünk ki. Valaki lelövi az ellenséget.

De meglátjuk:

~ Na… Nézzél oda!

FAAAAAAARAAAAAAAAH!!!!!!!

Honnan

tudod a nevemet?

Igen,

én…

~ Kíváncsian várom a válaszod…

hallottam történeteket! Csodás történeteket, egy gyönyörű és bátor indiai

Hercegnőről, aki elment Babilonba, hogy legyőzzön egy gonosz Vezírt, aki sok

szörnyűséget okozott neki…

Ezután megjelenik mögöttünk egy újabb ellenség…

~ Látod? Most meg fog ölni minket…

De Farah lelövi:

Hogyan

élted túl eddig? Sok sikert, idegen…

Aztán elmegy.

7. Fejezet:

Megint a Tetőkön

Menjünk mi is előre:

Idegennek

hívott… Nem emlékszik semmire a múltunkból…

~ Mert sosem történt meg! Tudod, nincs Idő Homokja, nincs Azad. Megkapod a

Vezírt, de elveszted a csajt. Nem érdekes. Sokkal jobb, hogy nincs itt. Tudod,

pár nyíl a hátába és előjönnek az emlékek.

Utol

kell érnünk!

~ Azt hiszem, hogy mi ketten NAGYON más dolgokat akarunk tőle…

Másszunk le, és zárjuk be a Homok Kaput.

Megkapjuk az Idő Lassítást…

Nyissuk ki az ajtót, kapcsoljuk be az idő lassítást, és menjünk át a nyitott ajtón.

Mentsünk, és ugráljunk fel:

~ Még mindig érzel iránta valamit? VALLD BE!

Farah

és én sok dolgon mentünk keresztül. Lehet, hogy ő nem emlékszik, de én

sosem felejtem el!

Üssük le a nyilasokat, és a végén utolérjük Faraht:

Az

Idő Tőre! Honnét szerezted?

~ Már megint kezdődik…

Elvettem.

A Vezírtől!

Az

az áruló! Megölte az embereimet, az apámat. Börtönbe zárt! Most pedig

valami istenné válik.

Túl

sokat tudok róla! De meg akarom büntetni, azért amit tett a

királyságommal!

Te

vagy Sharamann Király fia? Perzsia Hercege?

Te

pedig India Maharadzsájának a lánya vagy. Mindketten egy dolgot

keresünk. Talán együtt is mehetnénk…

Talán.

De csak ha tudod tartani a tempót!

Farah nagyon boldogan elfut…

~ Kezdek elfáradni a kicsi tesztjei miatt…

Ő

így áll hozzá a dolgokhoz. Biztosíthatlak, hogy egy értékes szövetségesünk

lesz…

Balra menjünk, és a Daggerholdokon át fussunk tovább. Az utolsó háztetőn

öljük meg az ellenségeket, majd megjelenik Farah:

Oké,

lenyűgöztél. Jónak találom azt az ötletet, hogy együtt menjünk. Végülis a

számokban erő van.

Örülök,

hogy beleegyeztél.

Csak

ne akard, hogy megbánjam… Most akkor találjuk meg a Vezírt!

Az íjával kinyitja az ajtót. Menjünk, amerre lehet:

Mivel

a Dahaka meghalt, a Herceg kezdte visszanyerni a belső békéjét. A

nyomása, és az elszántsága egyre csökkent. Most már úgy néz ki, hogy van

remény. Remény, ami visszaállítja a békét, a megkínzott hősünkbe… De a Vezír

serege vadászta őt, akik minden egyes órával elszántabbak lettek…

Amint kiérünk az épületből, meglátjuk Faraht,

ő pedig észreveszi a Vezírt:

Mi

az ott?

A

Vezír!

Mi

történt vele?

Valami

szörnyű…

~ Valami csoda!

Hercegünk előkapja az Idő Tőrét, és elkezd rohanni:

Várj!

– mondja Farah.

Ne!

Örül,

hogy elment. Nem lenne esélyed ellene.

Oh,

milyen ostobaság tőlem! Igazad van: Meg is adhatjuk magunkat! Vagy

elfordulunk, és magunk mögött hagyjuk ezt a várost! Ismerek egy szeretni való

szigetet csak pár heti utazásra innen… Biztos vagyok benne, hogy amikor

visszatérünk, kicsoportosítanak minket!

Ha

örömed leled abban, hogy kigúnyolsz, akkor minden folytatódik. Annyira

rágondolsz, hogy simán kidobtad a tervet az ablakon! Meghalhattál volna…

Azt

hiszem… De most találnunk kell egy utat a templomban. Itt csak az

időnket vesztegetjük.

Farah megfordul, és rámutat valamire:

Az

néz ki a legjobb utunknak!

Menjünk le, egyenesen, majd jobbra, jobbra, és a Daggerholdon keresztül

menjünk fel. Farah lelövi nekünk a harangot, másszunk fel rajta. Majd nyissuk

ki az ajtókat:

Működött!

Bemegyek!

~ Nem vagyok benne biztos, hogy szeretem, ahogy ez a lány előttünk berohan.

Ne

félj. Most már bebizonyította, hogy értékes a számunkra!

Menjünk le, és a harangról falon futva fussunk az ajtóhoz. Majd tovább:

~ Tudod, gondolkoztam azon, amit Farah mondott. Van benne valami. Hogy

akarod megölni a Vezírt? Most már halhatatlan!

A

Tőr tette olyanná, amilyen most. Ezért vissza is tudja változtatni!

~ Remélem, hogy minél hamarabb megtudjuk az igazságot!

Menjünk ki, ahol találkozunk Hunter Houndokkal

(homokot elszívó kutyák),

győzzük le őket. Álljunk a rúd alatti sziklára, majd fussunk a falon, és falról

ugorjunk a rúdra. Majd a Tőrrel emeljünk fel egy platformot. Azon fel! Majd

elérünk egy Homok Kapuhoz,

és azt zárjuk be! Kapunk 1 új Homok Tartályt.

Majd toljuk a harangot a 2 Daggerhold alá, és ott menjünk fel, majd megjelenik

Farah:

Milyen

egy csodás város…

Apám,

a népünk iránti szeretetéből építette ezeket, a kerteket… Egyszer az

egész királyság ilyen volt…

Próbáld

használni a karokat! Ha át tudok érni a másik oldalra, akkor talán

tudok segíteni!

Fordítsuk el a kart, ami hozzánk közelebb van. Most a félig lerombolt toronyban

menjünk a kert másik részére. Fordítsuk el a kart, ami épp előttünk van, majd a

másikat. Farah átugrik:

Nem

tudnád egy kicsit gyorsabban mozgatni őket?

Szívesen

venném, ha lejönnél és kipróbálnád… 7 év, és nem változott semmi.

7

év? Miről beszélsz?

Ez…

egy… ő… egy szólás!

Te

nagyon furcsa vagy…

~ Nincs is ötlete…

Most pedig fordítsuk el még egyszer ugyanezt a kart (valamiért visszaugrunk az

előzőhöz!), és Farah megint átugrik:

Egyre

jobban haladunk – mondja a Herceg.

Azt

hiszem, hogy látok egy harangot a toronyban! Ha tudsz csinálni nekem egy

utat, akkor elvághatnám a kötelét, amin lóg! Így el tudnád érni azt a kart, ami

kinyitja az ajtót!

Az

én szerencsémmel biztos bekapcsolna egy szörnyű csapdát. Vagy rám

idézne homokszörnyeket! Vagy elhozná a világ végét!

Vajon

megölne, hogy mutasson egy kis optimizmust?

A

tapasztalat megtanított a kívánságos gondolkodásra, ami csalódást okoz!

Most megint húzzuk el a kart, amelyiknél vagyunk. Farah átugrik, és megjelenik

pár Hunter Hound. Nyírjuk ki őket, és menjünk ahhoz a karhoz, amit először

húztunk el:

Látod?

Megcsináltad – mondja Farah.

Nem.

Mi csináltuk meg!

Lelövi a harang kötelét, majd leesik a harang. Nyissuk ki az ajtót:

Várj!

Ott bent vannak emberek, akiket bántanak!

~ Nincs erre idő, Herceg! Később megmentheted az összest, amelyiket akarod!

Menj

Farah. Lássad el a sérülteket! Majd utolérlek, miután elbántam a

Vezírrel!

Farah elmegy, mi nyissuk ki az ajtót (megint), és menjünk be!

8. Fejezet:

A Templom

Így,

a Herceg és Farah útjai elváltak egymástól. Farah életet akart menteni, a

Herceg elvenni! Le akarta győzni a Vezírt, és használni akarta az erős

harcosokat a templomban. Az elméje tele volt nagy veszélyekkel. De valami

újjal is. Egyre jobban bement a templomba. Az esze csak Farahn

járt.

Reménykedett, hogy ő is rá gondol…

Végig a folyosón, majd másszunk fel. Mentsünk, majd menjünk le a lépcsőn, és

meglátjuk a Vezírt, amint éppen harcol egy katonával. Kettévágja, és tovább

megy:

Hogy

elfoglalj egy várost, az egy dolog. De, hogy ennyi erőszakkal és

könyörtelenséggel az már egész más. Visszaadok minden csapást, amit a

királyságom ellen tett!

~ Közel vagyunk, Herceg. Nagyon közel! SZENVEDJEN!!!

Hősünk megint bedühödik, majd átváltozik. Menjünk le. Egyszer csak elkezdjük

hallani a Vezír hangját:

Én

vagyok Zarvan! Az Idő istene, királya, és császára! Gyertek közelebb, és

megmutatom hogy járt ez az áruló…

Mit

csinálsz? Ne! Ne gyere közelebb! Áááááááá

Nem

szabad elmenekülnünk!

Vissza

kell vonulnunk a szentélybe!

Halálra

vagyunk ítélve!

Babilon

végső védelmezői meghaltak… Ezek az emberek nagyszerűen

szolgálták a családomat! Most már a várost teljesen a Vezír irányítja!

Aztán menjünk egyre lejjebb:

Azért

jöttem, hogy hatalmat ajánljak! Te pedig így válaszolsz? – mondta a

Vezír – CSATLAKOZZ AZ EMBEREIDHEZ, MIUTÁN MEGHALTÁL!

Amikor odaérünk, épp visszaváltozunk, ő pedig elmenekül. Szívjuk el a vizet, és

másszunk fel az oszlopokon:

Amikor

utolérem, mindig elmenekül! Miért nem marad, és harcol? Sokkal

egyszerűbb lenne!

~ Nem mindig csak a harcról van szó! Vannak olyanok, amit máshogy vívnak.

Attól félek, hogy alábecsültök az ellenségünket! Máskor ne tegyük meg ezt a

hibát!

Tikos Életer ősítő #3: Amikor ugrálunk fel a rudakon, akkor látunk előttünk egy

zászlót. Az mögött lesz.

Ha megvan, akkor vissza, és tovább:

Babilon

elbukott. Már senki sem volt, aki a Herceg segítségére sietett volna. A

Herceg volt a város egyetlen reménye. Ha ő elbukik, akkor vége lesz a

világnak… A Vezír nem lehet király. Istennek kívánta magát. A kérdés már csak

az, hogy a Herceg elfogadta azt a pozíciót, amiben most van. Ha igen, akkor

vajon hőssé válik?

Ez volt az a pont, hogy megálltam egyhelyben, amíg Kaileena elmondja a

szövegét, erre a Dark Prince ezt mondta:

~ Kezdek ettől rosszul lenni! Induljál már el!

Csússzunk le a zászlókon, és fussunk tovább. Majd másszunk fel egy létrán…

Egyszer csak kiérünk a templomból…

9. Fejezet:

A Piac

Amint kiérünk, meglátjuk Faraht

egy ajtó mögött:

Jól

vagy?

Elmenekült…

Mi történt a katonákkal?

Halottak…

Mindegyik halott! De láttam, ahogy a Vezír elrepült a palota felé!

Vagy akármi is lett belőle.

Akkor

most már tudjuk, hogy hova kell mennünk!

Jó…

De úgy néz ki, hogy… Beragadtam. Nem tudod valahogy kinyitni az

ajtót?

~ Megértem ezeket, a principális dolgokat… De nem mész egy kicsit túl

messzire?

Menjünk le, öljük meg az ellenségeket, majd húzzuk a fadobozt a kapcsolóra.

Majd a következő részen (ahol 3 ellenség van), húzzuk a ládát az ajtók elé (2

van egymás mellett), és másszunk át az ajtókon. Aztán nyissuk ki Farahnak

az

ajtót:

Köszönöm,

Herceg.

Ez

csak természetes. A probléma az, hogy most én estem csapdába.

~ Pont, mint egy nő. Így, hogy megoldottad a problémáját, az csinált neked

egyet!

Akkor

engedd meg, hogy vissza adjam a szívességet!

Majd rálő egy kötélre, és leesik a láda:

Azt

mondtad, hogy…

~ Folytasd csak…

Toljuk rá a ládát a kapcsolóra, mi meg álljunk a másikra. Majd be az ajtón:

Remélem

Farah jól van.

~ Sokat nézel a csajra! Muszáj ezt?

Elég

feldúltan mondtad. Irigy vagy?

~ Csak azon gondolkozok, hogy hogyan jussunk a palotához!

Menjünk tovább. Amikor átmászunk egy Homok Kapu felett, megjelenik Farah:

Na

itt vagy!

Halkabban!

Ellenségek vannak alattunk!

Oké.

Remélem, tudsz valamit csinálni ezekkel, a ládákkal. Nem tudok tovább

menni miattuk…

~ Érted már? Ez az a dolog, ami lelassít minket!

Menjünk le, öljük meg a homok szörnyeket, nyissuk ki az ajtót, majd zárjuk be a

Homok Kaput.

Kapunk 150 Sand Creditset.

Aztán húzzuk ki a ládát, így Farah

át tud ugrani:

Innen

már látom a palotát! Gyere ide!

Toljuk arrébb a ládát a kar alá, majd másszunk rá, fussunk fel a falon, és nyissuk

ki az ajtót. Menjünk át rajta:

Végre

visszatértünk!

Meghallunk egy segélykiáltást…

Hallottad?

– kérdezi Farah.

~ Ha tudod, hogy mi a jó neked, mondj NEMet!

Farah…

Tovább kell mennünk… Biztos vagyok benne, hogy jól lesz…

Őrült

vagy? Az életéért könyörgött! Azt mondta, hogy többen is vannak!

Nem

tehetünk több kerülőket!

~ Jó… Tedd vissza a helyére.

Ezek

a te embereid! Te vagy a herceg! Miért engeded meg, hogy

szenvedjenek?

Az

az ember mindent elvett tőlem! Most megvan rá az esélyem, hogy

visszaszerezzem! Le akarsz lassítani? Elfelejtetted, hogy mit tett veled?

De

én…

Egy

bűnös megterhel téged. Figyeltette veled, ahogy az embereid szenvedtek,

és nem tudtál nekik segíteni! Ne engedd, hogy befolyásolják az érzéseidet…

Nem

az én érzéseimet, a tiedet! Lehet, hogy te nem akarsz jönni, de engem

nem tudsz megállítani!

Farah jól mérgesen elmegy, a Herceg meg utána kiállt:

Megyek

és megölöm a Vezírt! Befejezem ezt! Te meg csak kötözgesd az

embereket!

Hősünk megy fel a lépcsőn:

~ Jó! Ügyes voltál… Mindig is lelassított minket…

Megállunk a lépcső tetején:

~ MIVAN?

Valami

történhet vele… Nem veszthetem el megint…

~ NE, NE, NEEEEEE!!!

Visszafutunk. Mentsünk. Aztán menjünk tovább…

10. Fejezet

Far ah Vár j!

Farah?

Hova mentél?

Végre

a Herceg megértette. Valamit érzett valaki iránt. Lehet, hogy 1 ember

volt, de végre másra is gondolt nem csak magára!

Később meglátjuk Faraht

berohanni egy helyre… Mi pedig átváltozunk Dark

Princeé…

Nem

engedhetem meg, hogy Farah meglásson így!

~ Félsz, hogy előnyben részesíti az új énedet?

Világító

szemek, csalódott arc… Biztos bele fog szeretni elsőre…

Másszunk be az épületbe:

~ Tényleg muszáj ezt?

Muszáj…

~ Biztos?

Biztos…

~ Jó! Hát, akkor vesztegesd az értékes idődet, hogy megmentsd a hercegnőt! El

tudom képzelni, hogy most a Vezír mit csinálhat: Növesztheti a seregét,

embereket kínoz… Vagy most tervezi, hogy melyik királyságot hódítsa meg!

Neki most meghalni kéne!

Nem

felejtettem el a küldetésemet!

~ Becsaphattál volna…

Menjünk tovább. Zászlón csússzunk le, oszlopon meg másszunk fel:

~ Többet vártam tőled! Az idő szigeten nagyon koncentráltál…

Nagyon

önző voltam…

~ Szamárság! Csak próbáltad megvédeni, ami a tied! Mi abban a rossz?

Nézzél

körül! Az egész pusztítást én műveltem!

Jussunk el a következő vízig, és változzunk vissza:

~ Amíg átmész ezen az épületen, leomlik az egész városod! Ezt nem nevezném

hősiesnek…

Farah

miatt vagyok itt!

~ Nem miatta! Magad miatt! Bűnösnek tekintett, és be akarod bizonyítani, hogy

nincs igaza! Amiért itt vagy, az nehezen önző!

Nem

ismered a mozdulataimat, nem ismersz engem!

~ Én TE vagyok! Minél előbb megérted, annál jobb lesz!

Menjünk át a szobán, ami tele van csapdákkal. Majd másszunk fel:

Farah!

Mit

akarsz?

Gondolkoztam,

azon, amit mondtál… Igazad van. Én…

Aztán éppen meg akarnak ölni minket, egy eldobott késsel. Észrevesszük őt:

Nem

látod, hogy egy beszélgetés közepén vagyunk? – mondja Farah – Ha meg

akarsz halni, akkor várd meg a te idődet!

Majd a titokzatos nő elfut:

Megöltem

az őrök nagy részét. Biztonságos lesz az út. Menj, és szabadítsd ki a

nőket! Én addig elbánok ezzel.

Fussunk fel, és mentsünk:

~ Csodás munka! Azért jöttél, hogy megmentsed Faraht,

aztán elküldöd. Majd

elrohansz ez után. – majd női hangon elkezdi mondani – Én hőőőősöm!

Gondolom,

most már tudod, hogy nem biztonságos ez a hely! Ha nem ölöm

meg ezt a Homokszörnyet, akkor bánthatja Faraht!

2. Főellenség:

MAHASTI

Ez a csata nagyon egyszerű lesz. Csak rá kell érezni. Úgy fog harcolni, mint

Shahdee a WWben.

Lesz kétszer olyan, hogy gyorsan nyomogatni kell a bal

egér gombot, hogy meg tudjuk sebezni (mint amikor a kardok összeakadnak a

WWben).

A másodikra ellök minket magától, DE megérkezik a felmentő sereg!

Azaz, átváltozunk Dark Princeé:

Ne,

ne! Ne most!

Na, akkor mondom a tervet:

Ez a tervrajz. A piros pont azt jelenti, hogy ott vannak ellenségek. Belőlük

nyerhetünk homokot, ami kelleni fog. A piros nyíl azt jelenti, hogy ott ugrál

majd a Mahasti. A fekete nyíl meg mi vagyunk! Nekünk arra kell menni. Ez

mind szép is jó, de amikor odaérünk hozzá, elugrik! Az ellenségekből nyert

homokkal lassítsuk le az időt, és úgy ütögessük. Csináljuk addig, amíg nem

kapunk egy animációt, hogy éppen összeakadt az Idő Tőre a Mahasti késeivel:

Csak

vesztegeted az idődet! A Vezír már elkezdte átváltoztatni a nőket!

Majd természetesen felülkerekedünk rajta, és lelökjük:

Ha

lenne homokom akárhányszor, ezt mondják… Ja, van.

Aztán megjön Farah is:

A

nők jól vannak, és elmentek egy biztonságos helyre. Igazad volt, hogy

vissza… Herceg, te egy vagy közülük?

Nem,

Farah! Ez nem az, aminek látszik!

Te

egy Homokszörny vagy! Hazudtál nekem! Egész végig!

Nem.

Megfertőzött a homok, ez igaz. De az elmém, és a szívem ugyanaz!

Kérlek, higgy nekem!

Maradj

távol tőlem!

Ellövi a nyilat, de szerencsére nem felénk. Elfut, mi pedig menjünk utána.

11. Fejezet:

A Pláza

Menjünk be a nyitott ajtón, és csússzunk le a zászlón:

~ Te hazudtál?

Nem,

csak…

~ Igeeeen?

nem értené meg… Gondolkozok.

Szegény

Herceg… A titkos énje kitudódott… Farah nagyon megijedt, attól

amit látott. Talán igazat kellett volna mondania a kezdettől… Túl későn vette

észre a hibáját…

Majd miután kiértünk, másszunk fel a tetőkre. Majd az ablakon keresztül

menjünk be az egyik házba, majd tovább:

Farah,

várj!

Változzunk vissza, és mentsünk:

A

Herceg megtisztította magát a vízben. Visszatért a testébe, de ezt nem

mondhatom az elméjére…

Megint mi vagyunk a fekete nyilak. Ahonnét elindulnak (a nyilak), fussunk a

falon, majd húzzuk el a kard (piros pont), a kék nyíllal bejelölt fa valamit

húzzuk kb. oda, ahova a narancssárga nyilak mutatnak! Majd ugorjunk róla a

karhoz, húzzuk megint el, és ugorjunk át a zöld négyzetbe, és másszunk fel!

Aztán menjünk egészen addig, amíg meg nem látjuk Faraht:

Most

már látod? A változás csak fizikai volt! Semmi több!

Miért

higgyek neked? Akármit is csináltál, az ehhez képest semmi sem volt!

Láttam, ahogy éhezel a csatára! Szeretsz halált alkotni! Éhezel a bosszúra!

Hallottad a nőket, de te nem tettél semmit!

De

visszajöttem! Visszajöttem… érted.

Te

egy herceg vagy, de csak címben! Menj, és szerezd vissza a trónodat. De

tudd, hogy egyedül fogod csinálni…

~ Egész jó vagy a nőkkel: Amelyik nem hal meg, az nem mehet messze tőled!

Másszunk le, majd tovább, amíg meg nem látunk egy Homok Kaput:

Fiatal

koromban, elég gyakran eltűntem a felsővárosban. Órákig futottam…

Mindig titokzatos szörnyeket képzeltem, hogy a tetők a kapuk másik

világokba… De most minden megváltozott… Minden sötét lett. Az élet hangját

lecserélte a nehéz vas…

Menjünk le, és zárjuk be a Homok Kaput.

Megkapjuk a Winds of Sand erőt.

Menjünk tovább:

~ A palota közel van. Mehetnénk végre az utunkon?

A

Herceg végre elfogadta, hogy Farah elveszett… hogy miatta történt. Nem

kellett volna eltitkolnia előre az igazságot, mutathatott volna több együttérzést.

Akkor talán máshogy történtek volna a dolgok… De most már túl késő volt.

Farah szavai megmaradtak a Hercegben… Változást eredményeztek benne…

12. Fejezet:

A Pláza Után

~ Egy kicsit csöndben vagy… Min jár az eszed?

Talán

igaza van…

~ Hol az a Herceg, akit ismertem? Te egy kemény harcos vagy! Fejezd be ezt az

érzelgőséget! Ez nem te vagy!

Ha

tudnám, akkor befejezném…

~ Meg kell próbálnod! De a hazugságok, amik előtted vannak a legnagyobb

tesztek a számodra!

Fordítsuk el egy karral a rudakat a nagy ajtó felett! Majd menjünk tovább:

Mond

hát! Mit képzelsz te harcosnak?

~ Hogy valaki éhezzen a harcra! Hogy kapcsolatba tudjon lépni a karddal!

Ellenkezel?

Ha

előbb kérdeztem volna, akkor ezt mondanám… De most már nem vagyok

benne biztos…

~ Akkor gondolkozz rajta.

Zárjuk be a következő Homok Kaput.

Kapunk egy új Homoktartályt! Aztán

futás tovább:

Azt

hiszem, hogy egy igazi harcos másért harcol és nem magáért!

~ Mi van azzal az emberrel, aki magáért harcol? Mi van azzal, aki azért harcol,

hogy több pénze legyen! Néha ez az egyetlen út, hogy valaki nagy legyen…

Amit

te leírsz, az nem egy ember! Hanem egy szörny!

~ Értem…

Majd

folytatjuk később ezt a megbeszélést!

Menjünk le, és álljunk az udvar közepére (Kör Közepén Állok J). Aztán kitöri a

falat a következő főellenség…

3. Főellenség:

STONE GUARDIAN

Szerintem a legkönnyebb főellenség a játékban. Ütögessük a lábát (hátulról),

amíg le nem térdel, mint a Bruteok

a WWben.

Majd másszunk föl rá, Speed

Killezzünk,

így belebökjük az Idő Tőrét a nyakába. Most meg kell lovagolni.

Az ajtókat törjük ki vele, és a végén belehal, mi meg leugrunk… Mentsünk.

Titkos Életer ősítő #4: Forduljunk a mentési pont fele, és jobbra találunk egy

elmozdított rácsot. Ott guruljunk be…

Menjünk balra, és mentsünk. Miután megöltük az ellenséget, húzzuk a ládát a

fal mellé, így fussunk a falon a víz felett, és ugráljunk fel. Miután felérünk a

tetőre, meglátunk egy égő házat…

13. Fejezet:

Az Égő Épület

Segítség!

Csapdába

estünk!

Segítséééééééééég!

Mi

történt itt? Azok az emberek tényleg veszélyben vannak!

Most megint átváltozunk. Menjünk le:

~ Milyen kényelmes… Egy égő épület pont tele emberekkel, akik kegyelemet

akarnak!

Mire

gondolsz?

~ Arra, hogy egy csapda!

Röhejes…

~ Tényleg az? Ha én egy bedühödött Homok Őr lennék, és éppen megfosztottál

volna a 2 legerősebb hadnagyaimtól, akkor nem olyan feltűnően közelednék…

Ez kihasználja a hősies együttérzésedet!

Csapda,

vagy nem, azoknak az embereknek szükségük van a segítségemre!

~ Semmi jó nem fog ebből kisülni…

Most végig kell menni a háztetőkön az égő épületig! Eltévedni nem lehet… A

végén változzunk vissza:

Sietnem

kell!

~ Most az egyszer egyedül leszel… Ebbe nem fogok beleszólni!

Zárjuk be a Homok Kaput.

Kapunk 200 Sand Creditet.

Menjünk be, de

mögöttünk bezárul az ajtó:

Szegény

Herceg. Elvesztél egy égő épületben, ahonnét nincs kiút. – mondja az

egyik Homok katona. – Túl rossz.

~ Na mi van itt? EGY CSAPDA! Látod mi történik, ha más embereket próbálsz

megmenteni? TE MEGHALSZ!

Hősünk meghall sok segélykiáltást, és nem tud mit csinálni:

Apám…

Mutass utat. Adj erőt! Hova tűntél? … Apám? … Eltűnt? … Várj! Ez

az!

Megfordul az emberek fele:

Hol

van az a gépezet, ami irányítja ezt?

A

felső emeleten, de sosem fogod elérni!

Másszunk fel a szobornak a botján, menjünk a szobrot mozgató karokhoz, majd

forgassuk/mozgassuk az oszlopot így (a cél az ajtó kitörése):

1. Előre

2. Forgatás az óramutatóval megegyező irányba

3. Forgatás az óramutatóval megegyező irányba

4. Előre

5. Előre

6. Forgatás az óramutatóval megegyező irányba

7. Hátra

8. Forgatás az óramutatóval megegyező irányba

9. Előre

10. Forgatás az óramutatóval megegyező irányba

11. Előre

12. Forgatás az óramutatóval ELLENTÉTES irányba

13. Előre

Most pedig: Durrrrrr!

Átvezető Animáció #3:

A szobor kitöri az ajtót, mindenki kijön. Egyszer csak elénk jön az Öreg:

Ismeritek

a mentetőtöket, barátaim. Megmondom itt, és ez igaz: Ő Perzsia

Hercege!

Nem

lehet…

Visszatért…

újra látni benneteket!

Majd fogaton megjelenik az az alak, aki bezárt minket: Abban bízva, hogy a

fejszéjével levág pár embert! De ez nem jött össze! Mi pedig felpattanunk egy

másik fogatra, és utána megyünk…

 
Idő
 
Naptár
2024. Április
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Online shop

Prince of Persia Trilogy Ár

 
SZámláló
Indulás: 2007-03-29
 
jó game lessz
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
De csunya
 
Kereső
G-Portal kereső
 
Árlista

 

Sands of Time
PC: 1990Ft, PS2: 5990Ft, 

Warrior Within
PC: 2390Ft, PS2: 6490Ft

Two Thrones
PC: 2990Ft, PS2: 7990Ft

Revelations
PSP: 7990Ft

 
Egy klassz videó
 
Szavazás
...
Szerintetek milyen az oldal???

a legjobb
elmegy
pocsék
szar
töröld
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
a Hét Képe
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal